ANUNȚ DE PARTICIPARE
PRIVIND ACHIZIȚIONAREA DE
„Serviciilor de asigurare a răspunderii civile profesionale a membrilor Consiliului de Administrație
și Directorului General, la Societatea Titan Power S.A.”
1. Informații despre entitatea beneficiară
Societatea Titan Power S.A. cu sediul în București, Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, cam.405, et. 4,
sector 1, e-mail: office@titanpower.ro, Cui: 40817209, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr.
J40/3730/2019, cont virament: RO91BUCU1111215961109RON deschis la Alpha Bank, reprezentată prin Director General- Iulian Offenberg.
Tipul societății Titan Power S.A.:
Structura acționariatului este următoarea:
SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAŢIILOR ÎN ENERGIE SA(SAPE SA)
Calitate: asociat
Naţionalitate: română
SEDIU SOCIAL: Bucureşti Sectorul 1, str.Grigore Alexandrescu Nr.9, et.4
Nr. de ordine în registrul comerţului: J40/5394/2014
CUI: 33134190
Aport la capital: 94.348.840 LEI
Număr acţiuni: 9.434.884
Cota de participare la beneficii şi pierderi: 67,30% / 67,30%
SOCIETATEA ELECTROCENTRALE GRUP SA
Calitate: asociat
Naţionalitate: română
SEDIU SOCIAL: Bucureşti Sectorul 2, Bulevardul Lacul Tei, Nr. 1-3, Etaj 1; Cod poştal: 20796
Nr. de ordine în registrul comerţului: J40/14937/2012
CUI: 31028788
Aport la capital: 45.851.160 LEI
Număr acţiuni: 4.585.116
Cota de participare la beneficii şi pierderi: 32,70% / 32,70%
2. Obiectul contractului
„Servicii de asigurare a răspunderii civile profesionale a membrilor Consiliului de Administrație și Directorului General, la Societatea Titan Power S.A.”
3. Tipul contractului care urmează să fie încheiat: contract de prestări Servicii
4. Termen de prestare
Polițele de asigurare vor fi emise la data încheierii contractului de prestări servicii de asigurare, fiind livrate beneficiarului în maxim 10 zile.
Perioada de anteriotitate a asigurarilor: de la data numirii membrilor CA, respectiv 25.04.2023.
Durata de valabilitate a contractului este de 12 de luni de la data semnării de către ambele părți.
Perioada asigurată: 12 luni la care se adaugă cei 5 ani, perioadă de descoperire până la prescrierea faptelor
5. DESFĂȘURAREA PROCESULUI DE ATRIBUIRE – Desfășurarea acestei proceduri este
reglementată de procedura operațională privind activitatea de achiziții din cadrul societății TITAN
POWER S.A. Cod: P0/CAA-09, Ediția II, Revizia 1, 2024
6. Informații privind ofertele:
- Data și ora limită de depunere a ofertelor: 12.06.2024 inclusiv;
- Ofertele primite după data și ora limită de depunere a ofertelor nu vor fi luate în considerare;
- Depunerea ofertelor se realizează electronic, respectiv transmise pe e-mail la următoarea adresă: gabriel.marcu@titanpower.ro;
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
7. Modalități de finanțare: surse proprii TITAN POWER SA
8. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la: Compartiment Achiziții și Administrativ – Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975, gabriel.marcu@titanpower.ro