ANUNȚ privind ocuparea postului de „Economist” Compartiment Economic– Credite Decontare

Anunt de participare

Informații generale privind Titan Power SA:

  • Forma juridică: TITAN POWER S.A. a fost înființată prin asocierea Societății de Administrare a Participațiilor în Energie S.A. (67,30% din acțiuni) și Societatea Electrocentrale Grup S.A. (32,70% din acțiuni).
  • Sediul social: București, str. Grigore Alexandrescu, nr 9, et 4, cam 405, sector 1;
  • Punct de lucru: București, str. Ion Sahighian nr. 4G, sector 3;
  • Număr de înregistrare ONRC: J40/3730/20.03.2019
  • Identificarea fiscala: CUI 40817209;
  • Obiectul principal de activitate: “Producția de energie electrică” conform Cod CAEN 3511.

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști s-a identificat necesitatea întregirii resurselor umane ale Compartimentului Economic – Credite Decontare motiv pentru care se demarează selecția pentru ocuparea unui post de economist în cadrul Compartimentului menționat, pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 83. lit. h Codul Muncii cu normă parțială de lucru de 4 ore/zi.

Descrierea postului

            Locul desfășurării activității: str. Grigore Alexandrescu, nr 9, et 4, cam 405, sector 1;

            Principalele atribuții specifice postului de „economist”în cadrul Titan Power SA:

Atribuții credite:

  • Monitorizează finanțarea externă a proiectului Titan Power SA;
  • Urmăreşte corecta înregistrarea a dobânzilor şi comisioanelor calculate;
  • Urmăreşte rambursarea la scadenţă a ratelor de credit şi de aplicare a dobânzii, cu o analiză atentă în situaţiile stabilite de termenele contractuale.
  • Verifică şi analizează documentele transmise de către bănci pentru creditele obținute;
  • Monitorizează îndeplinirea condiţiilor de creditare şi întocmeşte rapoarte referitoare la situaţia creditelor;
  • Analizează situaţiile de rambursare a creditelor şi de calculul dobânzilor şi propune soluţii în cazul disfuncţionalităţilor de rambursare a creditului;
  • Informează Directorul General asupra orcărei situaţii survenite pe rambursării creditelor;
  • Întocmeşte documentaţia aferentă acordării finanțarii externe, redactează referatul de credit şi transmite celorlalte entități organizatorice implicate;
  • Urmăreşte modalităţile de utilizare a creditului de către Titan Power S.A. împreună cu monitorul de credit agreat de către finanțator precum și a valabilității garanţiilor;
  • Urmărirea polițelor de asigurare(pentru conducerea societății și pentru servicii/lucrări cu informarea conducerii executive și realizarea demersurilor necesare pentru reînoirea acestora în termen;
  • Propune estimările anuale cu privire la rambursarea creditelor în vederea elaborării Bugetului de Venituri și cheltuieli al Titan Power S.A.

 

Atribuții decontare: 

  • Analizează documentația proiectului în vederea evaluării stadiului valoric din propunerea financiară a prestatorilor/executanțiilor;
  • Verificarea și corelarea valorilor cu oferta financiară și scadențarul de creditare/de finanțare;
  • Verificare calcule economice, devize și valori estimate etc.;
  • Verificare situații de lucrări executate;
  • Monitorizarea dosarelor de decontare, verificarea tuturor documentelor existe, solicită prestatoriilor completarea acestora și le înaintează pe circuitul de avizare și le urmărește până la achitarea acestora;
  • Elaborarea notelor de decontare, anexă la situațiile de lucrări;
  • Alte atribuții delegate de conducerea societății:

   – îndeplinește și alte atributii, activități, conform reglementărilor în vigoare și în limita deciziilor și a delegărilor acordate de către conducerea Titan Power S.A.

Contractul se va încheia pe o perioadă determinată, pentru acoperirea activității pe durata de realizare a proiectului, conform prevederilor art 83 lit h Codul Muncii, cu timp parțial de muncă de 4 ore/zi.

Condiții pentru ocuparea postului de Economist”Compartiment Economic– Credite DecontareTitan Power SA :   

  1. pregătire de specialitate : studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
  2. vechime (minimă în specialitate): minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
  3. alte cerinte: cunoașterea programelor de devize (exemplu: INTELSOFT DEVIZ,WINDEV, WINDOC); constituie un avantaj
    • Cunoștințe operare PC: MS Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook etc);
  1. Aptitudini și abilități:

Abilități Interumane – Exprimare clară și concisă, atât verbal, cât și în scris, capabilă să comunice eficient cu colegii și partenerii externi, având abilități de relaționare și colaborare;
Competențe Analitice și Organizatorice – Capacitate de a analiza informații complexe și de a lua decizii fundamentate, abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan, respectând termenele limită;
Inovație și Flexibilitate – Gândire creativă și deschidere către soluții inovative pentru provocările întâmpinate; Să fie dornic de continuă evoluție și perfecționare;

Capacitate de a lucra în echipă, flexibilitate;

Rezistență la stres; capacitatea de a se adapta activității în continuă modificare și creștere a complexității acesteia; respectul față de lege și loialitatea față de interesele societății; Operativitate în executarea lucrărilor;

  1. Durata angajării: determinată, pentru acoperirea activității pe durata de realizare a proiectului, conform prevederilor art 83 lit h Codul Muncii;
  2. Timpul de muncă: parțial – 4 ore/zi, 20 ore/săptămână;
  3. Tipul locului de muncă: activitatea se desfășoară în regim de telemuncă și necesită prezența la sediul societății în anumite zile .

 Tematică și bibliografie:

  • Actul constitutiv al societății TITAN POWER SA, accesibil pe site-ul www.titanpower.ro sau care poate fi consultat la Compartimentul Resurse Umane;
  • Legea 31/1990 a societăților, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea contabilității nr 82/1991 cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  • OG nr 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv cu modificările și completările ulterioare;
  • OUG nr 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
  • Anexa la Ordinul ministrului energiei nr. 633/2024 pentru aprobarea Ghidului solicitantului — Condiții specifice de accesare a finanțării din Fondul pentru modernizare — sprijinirea investițiilor în cogenerare de înaltă eficiență în sectorul încălzirii centralizate;
  • Legea nr. 123/2012 a energiei electrice și a gazelor naturale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 220 din 27 octombrie 2008 republicată și actualizată, pentru stabilirea sistemului de promovare a producerii energiei din surse regenerabile de energie,

Persoanele interesate se pot înscrie prin  depunerea unui dosar la secretariatul societății  Titan Power SA, (fizic sau pe mail la office@titanpower.ro ),  până în data 17.01.2025, ora 14.30,  care va cuprinde obligatoriu  următoarele documente:

Cerere/scrisoare de intenție;

– Curriculum vitae din care sa rezulte concret activitatea desfașurată anterior si datele de contact (telefon, e-mail);

– Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii;

– Copii ale actelor  ce atestă studiile prevăzute pentru postul mentionat,  precum și orice alte documente privind atestări/calificări/perfectionări ulterioare;

– Copii ale documentelor  care atestă activitatea desfașurată anterior (carnetul de munca, adeverințe etc);

– Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;

– Declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos;

– Orice alte documente care atestă îndeplinirea condițiilor pentru ocuparea postului.

*NOTĂ La data prezentării la concurs, candidații au obligația de a prezenta documentele sus-menționate în original.

Tipul probei de concurs: INTERVIU

 

Locul desfășurării probei: sediul Titan Power S.A.

Prin transmiterea aplicaţiei, candidaţii îşi dau acordul ca datele lor personale să fie procesate în scopul aplicării procedurii de recrutare, selecţie, angajare şi promovare a personalului din cadrul TITAN POWER S.A.

Data, ora si locul desfășurării probei de examinare profesională se vor comunica telefonic sau pe e-mail aplicanților.

Distribuie articolul

Abonare la Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

small_c_popup.png

ANUNȚ DE PARTICIPARE

la procedura de atribuire privind încheierea unui Contract de lucrări

EXECUŢIE LUCRĂRI DE DESFIINȚARE ȘI REAMENAJARE CONSTRUCȚII EXISTENTE ȘI LUCRĂRI DE CONSTRUIRE, ÎMPREJMUIRE TEREN ȘI ORGANIZARE EXECUȚIE, PROCURARE, DOCUMENTAȚII REDUSE ȘI PUNERE ÎN FUNCȚIUNE – aferente obiectivului de investiții: ”CENTRALA DE COGENERARE DE ȊNALTĂ EFICIENŢĂ PE AMPLASAMENTUL CET TITAN – BUCUREŞTI

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 05.02.2025, inclusiv.