Informații generale privind Titan Power SA:
- Forma juridică: TITAN POWER S.A. a fost înființată prin asocierea Societății de Administrare a Participațiilor în Energie S.A. (67,30% din acțiuni) și Societatea Electrocentrale Grup S.A. (32,70% din acțiuni).
- Sediul social: București, str. Grigore Alexandrescu, nr 9, et 4, cam 405, sector 1;
- Punct de lucru: București, str. Ion Sahighian nr. 4G, sector 3;
- Număr de înregistrare ONRC: J40/3730/20.03.2019
- Identificarea fiscala: CUI 40817209;
- Obiectul principal de activitate: “Producția de energie electrică” conform Cod CAEN 3511.
Pentru asigurarea numărului optim de specialiști s-a identificat necesitatea întregirii resurselor umane ale Compartimentului Economic – Credite Decontare motiv pentru care se demarează selecția pentru ocuparea unui post de economist în cadrul Compartimentului menționat, pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 83. lit. h Codul Muncii cu normă parțială de lucru de 4 ore/zi.
Descrierea postului
Locul desfășurării activității: str. Grigore Alexandrescu, nr 9, et 4, cam 405, sector 1;
Principalele atribuții specifice postului de „economist”în cadrul Titan Power SA:
Atribuții credite:
- Monitorizează finanțarea externă a proiectului Titan Power SA;
- Urmăreşte corecta înregistrarea a dobânzilor şi comisioanelor calculate;
- Urmăreşte rambursarea la scadenţă a ratelor de credit şi de aplicare a dobânzii, cu o analiză atentă în situaţiile stabilite de termenele contractuale.
- Verifică şi analizează documentele transmise de către bănci pentru creditele obținute;
- Monitorizează îndeplinirea condiţiilor de creditare şi întocmeşte rapoarte referitoare la situaţia creditelor;
- Analizează situaţiile de rambursare a creditelor şi de calculul dobânzilor şi propune soluţii în cazul disfuncţionalităţilor de rambursare a creditului;
- Informează Directorul General asupra orcărei situaţii survenite pe rambursării creditelor;
- Întocmeşte documentaţia aferentă acordării finanțarii externe, redactează referatul de credit şi transmite celorlalte entități organizatorice implicate;
- Urmăreşte modalităţile de utilizare a creditului de către Titan Power S.A. împreună cu monitorul de credit agreat de către finanțator precum și a valabilității garanţiilor;
- Urmărirea polițelor de asigurare(pentru conducerea societății și pentru servicii/lucrări cu informarea conducerii executive și realizarea demersurilor necesare pentru reînoirea acestora în termen;
- Propune estimările anuale cu privire la rambursarea creditelor în vederea elaborării Bugetului de Venituri și cheltuieli al Titan Power S.A.
Atribuții decontare:
- Analizează documentația proiectului în vederea evaluării stadiului valoric din propunerea financiară a prestatorilor/executanțiilor;
- Verificarea și corelarea valorilor cu oferta financiară și scadențarul de creditare/de finanțare;
- Verificare calcule economice, devize și valori estimate etc.;
- Verificare situații de lucrări executate;
- Monitorizarea dosarelor de decontare, verificarea tuturor documentelor existe, solicită prestatoriilor completarea acestora și le înaintează pe circuitul de avizare și le urmărește până la achitarea acestora;
- Elaborarea notelor de decontare, anexă la situațiile de lucrări;
- Alte atribuții delegate de conducerea societății:
– îndeplinește și alte atributii, activități, conform reglementărilor în vigoare și în limita deciziilor și a delegărilor acordate de către conducerea Titan Power S.A.
Contractul se va încheia pe o perioadă determinată, pentru acoperirea activității pe durata de realizare a proiectului, conform prevederilor art 83 lit h Codul Muncii, cu timp parțial de muncă de 4 ore/zi.
Condiții pentru ocuparea postului de „Economist” – Compartiment Economic– Credite Decontare – Titan Power SA :
- pregătire de specialitate : studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
- vechime (minimă în specialitate): minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
- alte cerinte: cunoașterea programelor de devize (exemplu: INTELSOFT DEVIZ,WINDEV, WINDOC); constituie un avantaj
- Cunoștințe operare PC: MS Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook etc);
- Aptitudini și abilități:
Abilități Interumane – Exprimare clară și concisă, atât verbal, cât și în scris, capabilă să comunice eficient cu colegii și partenerii externi, având abilități de relaționare și colaborare;
Competențe Analitice și Organizatorice – Capacitate de a analiza informații complexe și de a lua decizii fundamentate, abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan, respectând termenele limită;
Inovație și Flexibilitate – Gândire creativă și deschidere către soluții inovative pentru provocările întâmpinate; Să fie dornic de continuă evoluție și perfecționare;
Capacitate de a lucra în echipă, flexibilitate;
Rezistență la stres; capacitatea de a se adapta activității în continuă modificare și creștere a complexității acesteia; respectul față de lege și loialitatea față de interesele societății; Operativitate în executarea lucrărilor;
- Durata angajării: determinată, pentru acoperirea activității pe durata de realizare a proiectului, conform prevederilor art 83 lit h Codul Muncii;
- Timpul de muncă: parțial – 4 ore/zi, 20 ore/săptămână;
- Tipul locului de muncă: activitatea se desfășoară în regim de telemuncă și necesită prezența la sediul societății în anumite zile .
Tematică și bibliografie:
- Actul constitutiv al societății TITAN POWER SA, accesibil pe site-ul www.titanpower.ro sau care poate fi consultat la Compartimentul Resurse Umane;
- Legea 31/1990 a societăților, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea contabilității nr 82/1991 cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
- OG nr 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv cu modificările și completările ulterioare;
- OUG nr 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
- Anexa la Ordinul ministrului energiei nr. 633/2024 pentru aprobarea Ghidului solicitantului — Condiții specifice de accesare a finanțării din Fondul pentru modernizare — sprijinirea investițiilor în cogenerare de înaltă eficiență în sectorul încălzirii centralizate;
- Legea nr. 123/2012 a energiei electrice și a gazelor naturale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 220 din 27 octombrie 2008 republicată și actualizată, pentru stabilirea sistemului de promovare a producerii energiei din surse regenerabile de energie,
Persoanele interesate se pot înscrie prin depunerea unui dosar la secretariatul societății Titan Power SA, (fizic sau pe mail la office@titanpower.ro ), până în data 17.01.2025, ora 14.30, care va cuprinde obligatoriu următoarele documente:
– Cerere/scrisoare de intenție;
– Curriculum vitae din care sa rezulte concret activitatea desfașurată anterior si datele de contact (telefon, e-mail);
– Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii;
– Copii ale actelor ce atestă studiile prevăzute pentru postul mentionat, precum și orice alte documente privind atestări/calificări/perfectionări ulterioare;
– Copii ale documentelor care atestă activitatea desfașurată anterior (carnetul de munca, adeverințe etc);
– Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;
– Declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos;
– Orice alte documente care atestă îndeplinirea condițiilor pentru ocuparea postului.
*NOTĂ La data prezentării la concurs, candidații au obligația de a prezenta documentele sus-menționate în original.
Tipul probei de concurs: INTERVIU
Locul desfășurării probei: sediul Titan Power S.A.
Prin transmiterea aplicaţiei, candidaţii îşi dau acordul ca datele lor personale să fie procesate în scopul aplicării procedurii de recrutare, selecţie, angajare şi promovare a personalului din cadrul TITAN POWER S.A.
Data, ora si locul desfășurării probei de examinare profesională se vor comunica telefonic sau pe e-mail aplicanților.