ANUNȚ privind ocuparea postului de „Diriginte șantier” Compartiment Tehnic – Investiții și Operațiuni

Procedura achizitii

Informații generale privind Titan Power SA:

 

  • Forma juridică: TITAN POWER S.A. a fost înființată prin asocierea Societății de Administrare a Participațiilor în Energie S.A. (67,30% din acțiuni) și Societatea Electrocentrale Grup S.A. (32,70% din acțiuni). 
  • Sediul social: București, str. Grigore Alexandrescu, nr 9, et 4, cam 405, sector 1;
  • Punct de lucru: București, str. Ion Sahighian nr. 4G,  sector 3;
  • Număr de înregistrare ONRC: J40/3730/20.03.2019
  • Identificarea fiscala:  CUI 40817209;
  • Obiectul principal de activitate: „Producția de energie electrică din surse regenerabile” conform Cod CAEN 3511.

 

Conform necesității identificate în realizarea proiectului Titan Power SA ca la nivel intern să existe posibilitatea desfășurării activității de dirigenție de șantier, pentru verificarea procedurilor de realizare a lucrărilor ca și obligație legală, precum și cele 2 faze de desfășoare a proiectului cu funcționalitate /recepție distinctă, cu grade diferite de dificultate, precum și menținerea cheltuielilor societății la un nivel optim în vederea încadrării în fondurile disponibile, se optează ca pentru o perioadă de 8 luni de zile (aferent organizării de santier, lucrărilor de desființare, recepției primei faze, predare carte construcție s.a.), această activitate să fie derulată de un salariat Titan Power SA, în cadrul Compartimentului Tehnic – Investiții și Operațiuni motiv pentru care se demarează selecția pentru ocuparea unui post de diriginte de șantier  în cadrul Compartimentului menționat, pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 83. lit. h Codul Muncii cu normă parțială de lucru de 4 ore/zi.

 

Descrierea postului

  • Locul desfășurării activității: în principal la punctul de lucru str. Ion Sahighian nr. 4G,  sector 3, respectiv la solicitarea Directorului General la sediu str. Grigore Alexandrescu, nr 9, et 4, cam 405, sector 1 și, București;

 

  • Principalele atribuții specifice postului de „diriginte de șantier” în cadrul Titan Power SA:

a) cunoaşte prevederile proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor de construire şi ale proiectului tehnic de execuţie, verificat potrivit legii;

b) verifică existenţa fişelor şi proiectelor tehnologice de execuţie, a procedurilor de realizare a lucrărilor, planurilor de verificare a execuţiei, proiectelor de organizare a execuţiei lucrărilor, precum şi graficele de realizare a construcţiilor, actualizate prin eventualele dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor;

c) asigură secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi întocmeşte, în numele investitorului/proprietarului/administratorului, documentele de recepţie la terminarea lucrărilor şi constituie cartea tehnică a construcţiei;

d) participă la toate fazele de verificare a execuţiei lucrărilor, inclusiv la fazele determinante prevăzute în planul de control al calităţii lucrărilor de construcţii;

e) opreşte execuţia lucrărilor de construcţii când constată neconformităţi care pot afecta calitatea acestora;

f) opreşte execuţia lucrărilor de construcţii şi înştiinţează Inspectoratul de Stat în Construcţii – I.S.C. sau, după caz, structurile proprii de control din cadrul instituţiilor prevăzute la art. 34 din Legea nr. 10/1995, republicată, cu completările ulterioare, în cazul în care se produc accidente tehnice şi/sau constată abateri de la prevederile proiectului tehnic de execuţie.

 

Obligațiile şi răspunderile dirigintelui de șantier în desfășurarea activității, astfel:

A. în perioada de pregătire a investiţiei:

1. verifică existenţa autorizaţiei de construire, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la încadrarea în termenul de valabilitate;

2. verifică concordanţa dintre prevederile autorizaţiei de construire, certificatului de urbanism, avizelor, acordurilor şi ale proiectului;

3. studiază proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea construcţiilor;

4. verifică existenţa tuturor pieselor scrise şi desenate din proiect, inclusiv existenţa studiilor solicitate prin certificatul de urbanism sau prin avize şi concordanţa dintre prevederile acestora;

5. verifică existenţa expertizei tehnice în cazul lucrărilor de intervenţii asupra construcţiilor;

6. verifică respectarea reglementărilor cu privire la verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi şi însuşirea acestora de către expertul tehnic atestat, acolo unde este cazul;

7. verifică dacă este precizată în proiect categoria de importanţă a construcţiei;

8. verifică existenţa în proiect a programelor de faze determinante; 

9. verifică existenţa proiectului sau a procedurilor de urmărire specială a comportării în exploatare a construcţiilor, dacă aceasta va fi instituită;

10. preiau amplasamentul şi reperele de nivelment şi le predau executantului, libere de orice sarcină;

11. participă, împreună cu proiectantul şi cu executantul, la trasarea generală a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper;

12. predau către executant terenul rezervat pentru organizarea de şantier;

13. verifică existenţa „Planului calităţii” şi a procedurilor/instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă;

14. verifică existenţa anunţului de începere a lucrărilor la emitentul autorizaţiei şi la I.S.C.;

15. verifică existenţa panoului de identificare a investiţiei, dacă acesta corespunde prevederilor legale şi dacă este amplasat la loc vizibil;

B. în perioada execuţiei lucrărilor:

1. urmăresc realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile autorizaţiei de construire, ale proiectelor, caietelor de sarcini şi ale reglementărilor tehnice în vigoare;

2. verifică existenţa documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în proiecte;

3. interzic utilizarea produselor pentru construcţii fără certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrement tehnic;

4. interzic utilizarea de procedee şi echipamente noi, neagrementate tehnic sau cu agremente tehnice la care avizul tehnic a expirat;

5. verifică respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice;

6. verifică respectarea „Planului calităţii”, a procedurilor şi instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă; 

7. interzic executarea de lucrări de către personal necalificat;

8. participă la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante;

9. efectuează verificările prevăzute în reglementările tehnice, semnează şi ştampilează documentele întocmite ca urmare a verificărilor, respectiv procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de recepţie calitativă a lucrărilor ce devin ascunse etc.;

10. asistă la prelevarea de probe de la locul de punere în operă;

11. transmit către proiectant, prin intermediul investitorului, sesizările proprii sau ale participanţilor la realizarea construcţiei privind neconformităţile constatate pe parcursul execuţiei;

12. informează operativ investitorul privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri şi, după caz, propun oprirea lucrărilor;

13. urmăresc respectarea de către executant a dispoziţiilor şi/sau a măsurilor dispuse de proiectant/de organele abilitate; 

14. verifică, în calitate de reprezentant al beneficiarului, respectarea prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor;

15. anunţă I.S.C. privind oprirea/sistarea executării lucrărilor de către investitor/beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros, şi verifică punerea în siguranţă a construcţiei, conform proiectului; 

16. anunţă I.S.C. privind reluarea lucrărilor la investiţiile la care a fost oprită/sistată executarea lucrărilor de către investitor/beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros; 

17. preiau documentele de la constructor şi proiectant şi completează cartea tehnică a construcţiei cu toate documentele prevăzute de reglementările legale;

18. urmăresc dezafectarea lucrărilor de organizare de şantier şi predau terenul deţinătorului acestuia.

C. la recepţia lucrărilor:

1. asigură secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi întocmesc actele de recepţie;

2. urmăresc soluţionarea obiecţiilor cuprinse în anexele la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor şi îndeplinirea recomandărilor comisiei de recepţie;

3. predau către investitor actele de recepţie şi cartea tehnică a construcţiei după efectuarea recepţiei finale.

 

Contractul se va încheia pe o perioadă determinată, pentru acoperirea activității pe durata de de 8 luni de zile (aferent organizării de santier, lucrărilor de desființare, recepției primei faze, predare carte construcție s.a.), cu timp parțial de muncă de 4 ore/zi.

 

 

 

Condiții pentru ocuparea postului de Diriginte de șantier”Compartiment Tehnic – Investiții și OperațiuniTitan Power SA :    

  1. pregătire de specialitate : studii tehnice superioare de lungă scurtă/durată sau studii de licență cu master în domeniul ( ingineria civila);
  2. vechime (minimă în specialitate): experiență minim 5 ani în domeniul execuţiei  lucrărilor de construcţii
  3. alte cerinte:  
  4. Cunoștințe operare PC: MS Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook etc); 
  5. Utilizare software: Autocad (2D, 3D) (constituie un avantaj);
  6. Autorizația de Diriginte de Santier ISC, în domeniul de autorizare prin codul 2.1 Construcții civile, industriale și agricole categoria de importanță C. Deținerea unei autorizații pentru categorii de importanță superioare (A sau B) constituie un avantaj.

 

  1. Aptitudini și abilități: 
  • Gândire și capacitate de analiză și sinteză;
  • Discernământ și capacitatea de a rezolva problemele;
  • Spirit de ordine și disciplină;
  • Usurinta in comunicare;
  • Rezistență la efort și stres;
  • Capacitatea de autoperfecționare și de valorificare a experienței dobândite;
  • Capacitatea de a se adapta activității în continuă modificare și creștere a complexității acesteia;
  • Orientare către rezultate: planificare și prioritizare;
  • Operativitate în executarea lucrărilor;
  • Perseverență, conștiinciozitate;
  • Dexteritate manuală și control al instrumentelor;
  • Respectul față de lege și loialitatea față de interesele societății; 
  • Cunostinte in utilizarea si interpretarea codurilor, standardelor, prescriptiilor, regulamentelor si normativelor tehnice, aplicabile in proiectarea si executia constructiilor;
  • Cunoasterea limbii engleze tehnice la nivel mediu (scris si vorbit);
  • Promptitudine in rezolvarea problemelor, capacitatea de a lucra in echipa, flexibilitate si adaptabilitate;
    1. Durata angajării: determinată, pentru acoperirea activității pe o perioadă de 8 luni;
    2. timpul de muncă: parțial – 4 ore/zi, 20 ore/săptămână
    3. Tipul locului de muncă: activitatea se desfășoară cu prezență fizică la punctul de lucru în pentru verificare lucrărilor.

 

 

 

 

 

 

Tematică și bibliografie: 

  • Actul constitutiv al societății TITAN POWER SA, accesibil pe site-ul www.titanpower.ro sau care poate fi consultat la Compartimentul Resurse Umane;
  • Legea 31/1990 a societăților, cu modificările și completările ulterioare; 
  • Legea 10/1995 privind calitatea în construcții republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții cu modificările și completările ulterioare, Normle metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, aprobate prin Ordinul MDRL nr. 839/2009, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotararea Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora cu toate modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Guvernului nr. 51/1996 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de montaj utilaje, echipamente, instalatii tehnologice si a punerii in functiune a capacitatilor de productie;
  • HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Procedura de autorizare a diriginților de șantier, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și turismului nr. 1496/2011, cu modificările și completările ulterioare – toate domeniile de Autorizare.

 

            Persoanele interesate se pot înscrie prin depunerea unui dosar la secretariatul societății Titan Power SA, (fizic sau pe mail la office@titanpower.ro), până în data 22.08.2025, ora 14.30, care va cuprinde obligatoriu următoarele documente:

– Cerere/scrisoare de intenție;

– Curriculum vitae din care sa rezulte concret activitatea desfașurată anterior si datele de contact (telefon, e-mail);

Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii;

– Copii ale actelor  ce atestă studiile prevăzute pentru postul mentionat,  precum și orice alte documente privind atestări/calificări/perfecționări ulterioare;

– Copii ale documentelor  care atestă activitatea desfașurată anterior (carnetul de munca, adeverințe etc);

– Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;

– Declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos;

– Formular acord de prelucrare a datelor cu caracter personal (anexa);

– Orice alte documente care atestă îndeplinirea condițiilor pentru ocuparea postului.

 

*NOTĂ La data prezentării la concurs, candidații au obligația de a prezenta documentele sus-menționate în original.

 

 

 

 

Tipul probei de concurs: INTERVIU

 

Locul desfășurării probeisediul Titan Power S.A.

 

Prin transmiterea aplicaţiei, candidaţii îşi dau acordul ca datele lor personale să fie procesate în scopul aplicării procedurii de recrutare, selecţie, angajare şi promovare a personalului din cadrul TITAN POWER S.A.

       

 

            Data, ora si locul desfășurării probei de examinare profesională se vor comunica telefonic sau pe e-mail aplicanților.

 

Distribuie articolul

Abonare la Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.